Legyen Ön ennek a portálnak a tulajdonosa!

Breaking News

„Nekem a Balaton a riviéra…” – A bemesek és gárdonyisok közös beszámolója

A Bem József Általános Iskola és a Gárdonyi Géza Tagintézmény tanulóinak beszámolója.
Nekem a Balaton a Riviéra…
– szól az örökzöld sláger, amelyet akár a Bem József Általános Iskola és a Gárdonyi Géza Tagiskola diákjaként el is énekelhetnénk, hiszen egy tartalmas, élményekben gazdag hetet tölthettünk a magyar tengernél.

A kényelmes buszoknak és a jó társaságnak köszönhetően az út nem tűnt nagyon hosszúnak. Délután már a szigligeti strandon voltunk, és az utazás fáradalmai velünk együtt merültek el a Balaton hűsítő habjaiban.

Kedden az egész napot a sárvári élményfürdőben töltöttük, ahol számtalan medence és csúszda várt ránk. A zavartalan napsütésben mindenki talált kedvére való elfoglaltságot.

A harmadik napon délelőtt Keszthelyre látogattunk el, ahol igazi időutazás várt ránk. A Festetics kastély megtekintése után lovas sétakocsikázáson vettünk részt, ahol gyönyörködhettünk a kastély csodálatos parkjában, és a város látványosságaiban. A Pálmaházban különleges növényeket, madarakat láthattunk. Az élményt a Történelmi Modellvasút Kiállítás és Vadászati Múzeum megtekintése koronázta meg. Délután a strandon pihentünk ki a kirándulás fáradalmait. Itt azonban nem ért véget a nap, mivel az ízletes vacsora után egy esti túrára indultunk. Miután felkapaszkodtunk a kilátóra lélegzetelállító és tökéletes balatoni panoráma tárult a szemünk elé.

Csütörtökön az egész napos strandolás után következett a hét fénypontja: a mindenki által nagyon várt badacsonyi kirándulás. Nagyon élveztük a hajó lágy ringatózását, és a Balaton csillogó vizének látványát. A dzsip túra és az azt követő fergeteges hangulatú „bulihajó” felejthetetlen élményt jelentettek számunkra.

Pénteken felsétáltunk a szigligeti várba, ahol a várjátékok során régi korok fegyvereit és harci szokásait ismerhettük meg. A vár tövében nagyon finom fagylaltot ettünk. A tábor végére egy igazán jó csapattá kovácsolódtunk, köszönhetően a sok közös élménynek, amelyekben a hét folyamán részünk volt.

Köszönjük táborvezetőnknek, Nóra néninek, és mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy itt lehettünk és ilyen nagyszerűen érezhettük magunkat!